L’H Espai de Debat (Tres Quarts per Cinc Quarts – Espai de Progrés – Associació UNESCO L’H) presenta el cicle de conferències d’Espai de Debat: “Catalunya/Espanya: Sortides per a una nova etapa“. Totes les conferències es duran a terme al Centre Cultural Metropolità (CCM.) Tecla Sala i hi haurà, com sempre, torn de preguntes i reflexions per part del públic assistent. Tots els actes són gratuïts i comencen a les 18:30h.
La primera conferència la protagonitzarà Joan Tardà, ex diputat al Congrés de Diputats per ERC.
El dijous 2 d’abril, Joan Coscubiela, l’ex diputat del Congrés de Diputats per ICV-EUiA i ex diputat al Parlament de Catalunya per Catalunya Sí Que Es Pot (CSQEP).
El dimecres 15 d’abril serà el torn per a l’ex coordinadora general del PDECAT, Marta Pascal.
I finalment el dimarts 21 d’abril, el Molt Honorable President (M.H.P.) de la Generalitat i ex senador per designació autonòmica pel PSC, José Montilla.
————————
Cicle CATALUNYA/ESPANYA,
SORTIDES PER A UNA NOVA ETAPA
———————
El conflicte Catalunya/Espanya abandona l’hemisferi de la judicialització i de la confrontació cega i entra de nou en l’hemisferi de la política, és a dir, del diàleg, la negociació i el pacte. Això ens ha de dur a una sortida possible que comporti el degut reconeixement de Catalunya i d’auto reconeixement d’Espanya en la seva pluralitat nacional. Així com a la superació dels greuges i dèficits acumulats tant en el terreny del finançament i la inversió com del plantejament de les infraestructures. Cal que els maximalismes, d’un o altre signe, cedeixin pas a les sortides raonables que han de permetre un nova etapa de cooperació lleial a Espanya i de retrobament del poble de Catalunya en una voluntat compartida i un projecte comú amb un suport àmpliament majoritari.
Els conferenciants convidats s’han significat, cadascun des de les seves posicions polítiques, per la seva voluntat de promoure aquest nou escenari.
Presenta Rosa Massagué, ex corresponsal d’El Periódico i directora de la revista Política i Prosa.
Cartells per les xarxes socials:
Enllaç a la notícia del diari TOT L’Hospitalet: Notícia de TOT L’Hospitalet.
Full de convocatòria: Full de convocatòria del cicle de conferències Catalunya-Espanya.
Notícia dels Mitjans Públics de L’Hospitalet de Llobregat (L’H Digital): Notícia dels Mitjans Públics de L’Hospitalet.
Queda ajornat el cicle per raons de prevenció de contagi pel coronavirus (COVID-19): bit.ly/2w3QPss.